måndag 18 april 2011

sovmorgon?!

vår underbare son ligger fortfarande i sin säng o sover så gott :) det har aldrig tidigare hänt att han sovit så här länge! klockan är 10.16!!!! wiiiee!!! ja han var ju vaken vid 7.30 men somnade om efter en stunds tjattrande o skrattande! och ja som sagt sover fortfarande... mamman vaknade vid 9.00 med ett ryck och insåg att sonen fortfarande sover, snabbt upp o hopp i duschen för att åtminstone fått det avklarat, men nu står jag här, två glas kaffe senare o bloggar :) hihi... min underbare kille!


det tar väl på krafterna att busa med brorsorna en hel helg, o när vädret varit så underbart som det varit har familjen passat på att vara ute så mycket som möjligt medan jag har jobbat heeela helgen :(

idag när sonen behagar vakna :) drar vi oss in till stan för lite shopping o storhandling! ikväll kommer mamma ut o drar med mig ut på promenad, ska testa stavgång tänkte jag för att se hur det känns, nu börjar kampen mot kilona! :( har fööör många kilon som måste bort! men har inte haft vare sig motivation eller lust att ta tag i det. men nu!!!! nu ska det bort!!!! och helst så snabbt som möjligt! :) helst skulle jag vilja vakna upp en morgon o vara kvitt alla överflödiga kilon! går det tro?!
nää, får satsa på zumba framför teven o promenader iaf 2-3 ggr/ vecka å se vad det ger för resultat, jag vet ju att jag kan! jag har ju lyckats tidigare, det svåra är ju att hålla sig kvar på målvikten! men nu!!!





bjuder på lite påskpynt! jag fuskade i år och köpte med mig videkvistar o björkris från maxi o tupp o fjädrar från Åhléns. tycker nog allt att det blev ganska bra, nu är det bara äggen som saknas :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar