måndag 18 april 2011

linnen...

jag är ett stort fan av linnen o toppar med skärningen under bysten som döljer bebishullet på magen som ska bort nu!!! och till ett riktigt toppenpris hittade jag ett linne på lindex som blivit en favorit! och idag ska jag ge mig ut på jakt efter fler färger!


vet att det fanns i 4 färger till så hoppas att det finns i min storlek bara! håll tummarna är ni snälla! :)




häromdagen köpte jag med mig en ny balkonglåda hem från jobbet! och med den 3 plastblommor som brukar vara storsäljaren hos oss under våren o sommaren! så dom fick ett hem här hos oss! nu återstår bara att städa o göra det vårfint på balkongen så vi på allvar kan börja njuta av vår stora härliga balkong! hade dock gärna bytt med grannarna under som har en härlig uteplats! blir nog några besök på deras altan i sommar :) hihi...
man måste ju passa på att njuta nu för snart blir det väl invasion av de äckliga getingarna! åh hela jag ryser när jag tänker på de otäcka djuren! brrr....



ha en underbar dag där ute i solen!!!

1 kommentar:

  1. Så snyggt linne, hoppas du får tag på fler! Njut av dagen, kramar!!!

    SvaraRadera