fredag 22 februari 2013

Underbart!

Fick tummen ur och köpte två nya träningsdvder igår... och nu har jag kört 30 min pass cirkelträning, perfekt mjukstart! Skall inte gå ut för hårt denna gången... sååå underbart skönt! !!

Vi har stegtävling på jobbet, alla butiker i kedjan tävlar mot varandra... stegräknare på varje dag och minst 10 000 steg/dag! Och tränar du på ett eller annat vis får du omräkna dessa till visst antal steg,  så mitt 30 min pass får räknas om och blir 6000 steg... perfekt!!!

Nu börja väga och mäta och allt ska ner ner ner!!!! Jag har fortfarande några månader på mig innan sommaren ;)

Skall försöka sätta upp ett realistiskt mål och ge mig själv en belöning för varje avklarat delmål. .. kanske lyckas bättre denna gången på det sättet!?

Snälla håll tummarna för min skull!!! Puss och trevlig helg!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar