måndag 4 februari 2013

Sjukstugans fortsättning

Ja vi fortsätter väl en tid till med sjukstuga. .. måttligt trött på dessa sjukdomar nu!!! Om jag fick önska så har vi gjort vårt när det gäller sjukdagar för detta året! :/

Var tillbaka hos doktorn idag och han var något förbryllad över att penicillinet inte gjort större verkan än :( så annan nässprej och slemavlösande tabletter i 2 veckor... har det inte blivit något bättre på fredag ska han skicka mig vidare till öron på säs så får dom spola bihålorna, vilket jag verkligen hoppas slippa då detta inte låter något vidare... fya! Så nu är det viloläge veckan ut enligt doktorns ordination! 

Vill bara bli frisk så jag kan börja träna så smått igen.... just nu får jag feber vid ansträngning så aom sagt vila...
Vill träna och fortsätta på min vikt resa som jag så duktigt startade med bra resultat! Tappade faktiskt sammanlagt 60 cm runtom på kroppen, men några av dessa är återigen på plats då jag helt lagt av med allt vad träning heter... men så fort jag blir av med denna infektion i kroppen så är det på't igen! :)

Har för övrigt en liten hostande värmepanna här jämte mig... lilla hjärtat... ♥♥♥ tur att glass fortfarande går ner när man inte är så sugen på mat... får ju iaf i sig nåt...

Hoppas ni har det bättre där ute! ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar