lördag 8 december 2012

Utflykt

Bara för att komma utanför väggarna lite grann så åkte vi till fritsla tyglager då jag varit nyfiken på denna butik länge nu, men till min besvikelse så fann jag det inte som jag förväntat mig... Jättemysigt och på rätt humör kan man säkert finna massa fint och massor av inspiration... Men tyvärr :( misstänker att det har med min sinnesstämning att göra :/ blääää!!!! Så less på det mesta tyvärr :( känner mig inte som mig själv riktigt.... Inget tålamod, inget som är roligt, bara trött och har nära till gråten mest hela tiden... Jag är oerhört tacksam att jag har min underbara make och son som kan få mig att le åtminstone nån gång ibland... Blir så ledsen av att inte kunna skratta som förut... Men lika bra att kroppen sa till i tid så jag kanske kan få känna glädje på julafton och tycka att det faktiskt ska bli mysigt att fira jul i år! Jag som verkligen älskar julen!!!! Hoppas hoppas!!!

Jag kan liksom inte ta mig för nånting... I planeringsstadiet känns allt ok men när det kommer till handling är det precis som att något tar emot och det blir bara soppa av allt :( inget blir gjort och det resulterar i att jag blir irriterad på mig själv för att jag inte får nåt gjort... Vill ju va den Glada Camilla igen!!!!

Ja ja nog pladdrat... Jag hoppas att ni andra där ute har det bra i den härliga vintern!? Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar