tisdag 11 december 2012

Så j-a underbart!!!

Som ni kanske förstått så är min kropp, sinnet och jag inte i balans för tillfället.... MEN idag fick jag ett besked som gör det åtminstone lite lättare att försöka ta sig tillbaka! Var på ortopeden idag och träffade läkaren som op:ade min högerhand... :) lustigt... Ja iaf, han bedömde op på min vänsterhand också... Såååå underbart skönt! Så inom 8 veckor blir det op .. förhoppningsvis tidigare! Om jag har tur, vilket jag tycker att det är min tur att få nu! Behöver massa positiva saker nu i mitt liv!

För en stund sen skojade jag och maken, jag vek mig dubbel av skratt ( för övrigt första gången på lääänge som jag skrattade ordentligt) och i nästa sekund började jag störtgråta! :/ vad är det för fel på mig??? Vad ska man göra?! Detta är inte jag :(

Men men!!!!

Jag fyller år i veckan.. oj oj börjar närma mig det där tunga strecket som alla pratar om men jag tycker mest det känns skönt att komma över på andra sidan ;) hehe... Ingen ångest alls... Fast det är klart det är ju några dagar kvar :) kan ju hinna ändra mig... :)

Imorgon bitti är det grötfrukost på dagis, lilleman skall vara tomte... Jag och mamma skall följa med och äta gröt på dagis :) Elliot tyckte det var väldigt konstigt att vi ska vara med på dagis :) myyys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar