torsdag 2 februari 2012

NU

har vi tagit helg, iaf jag och elliot... maken får jobba i helgen också... tråkigt men sant... jag och e får rå om varandra så gott det går :) ska till mamma på lördag och äta middag iaf, det är tydligen "lillajul" enligt gammal tradition :) så det blir ett litet julbord... mmm gott! sen ska jag ge mig ut i byxdjungeln och hitta byxor till mig själv, OJ OJ OJ hur det nu ska gå?! avskyr att prova byxor... :( har fel kroppshydda för byxor men klarar inte av att gå i leggings eller liknande... så byxor får det bli trots att det är SÅÅÅ tråkigt att prova... håll tummarna för att jag hittar ett eller två par byxor...


kanske inte det bästa kortet på mig men helt okej :) börjar synas på kroppen att det händer nåt :) på det här kortet ser mitt ansikte nästan smalt ut :) woho!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar