fredag 17 februari 2012

lyckad shopping!

igår hade jag ledig dag och jag och elliot hade tänkt ha en  hemmamysdag, men nä! jag blev lite rastlös o sugen på shopping... fick ju hem kuponger från kappahl häromdagen, 20% på valfri barn, herr och damplagg... och lilla jag fick ett halsband och elliot fick ett par skor :) wiee!!! im in love! jag älskar allt med stjärnor på så självklart ska plutt ha skor med stjärnor på! och dessutom en mössa med stjärna på från lindex...
hittade även, hör och häpna! ett par byxor till! woho!!!! och antagligen pga stretchen kunde jag gå ner inte bara en utan två storlekar! en boost för självförtroendet iaf! :)


som ni ser fick det följa med lite smått och gott hem :) härligt med lyckad shopping ibland! fina blommiga linnet från lindex, coola skorna och kepsen... och tröjorna med motorcykel och monstertruck var riktigt superfynd på cubus för BARA 29:- / st! elliot blev nöjd iaf! :) hehe...

som ni ser även ett litet paket! bröllopsdagspresenten till bästa maken! hihi men den får förbli en hemlis så länge!
nedan kommer bild på min bröllopsdagspresent :) ååhhh lyckan är stor då jag önskat mig såååå länge!


den är riktigt stor! ca 50-60 cm hög och jag är sååå lycklig att den är min! supertack älskling! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar