torsdag 8 september 2011

vårt hjärta

vår lille plutt har fortfarande feber :( känner mig så hjälplös när jag ser honom, inte alls sig lik, min annars så energiska kille med myror i brallan o busar och stojar, sitter/ligger mest i soffan och tittar på teve med nappen i munnen och snutten i ett stadigt tag, slösover lite sådär.... usch!

ringde till bvc och ska höra av mig igen om febern inte går ner... han vaknade i morse med 39,5.... stackarn.... håller tummarna för att febern ger med sig snart så vi får tillbaka vår busunge!


annars är det biljakt på hög nivå som pågår! min röda fara såldes i tisdags.... och nu letar vi småbil för fullt! har en på g! håller tummarna att jag får den imorgon! återstår att se papper på den så att allt som säga vara åtgärdat, verkligen är det! återkommer med mer info om detta :)


ta hand om er därute!

1 kommentar: