fredag 9 september 2011

sådärja

då var allt tillbaka till det vanliga igen! plutt vaknade UTAN feber idag! lilla hjärtat, nu är han sig själv igen! inte riktigt helt hundra återställd men ändå uppe o busar och pratar för fullt, han har mest varit tyst de sista dagarna... sååå skönt att ha vår buskille tillbaka! mamma ÄLSKAR dig busen!


OCH det där med bil är också avklarat! jag har blivit med ny bil! :) supernöjd! bra pris, liten bil, enbart en "liten" sak att åtgärda och sedan ombesiktning på den... men det var tydligen lätt åtgärdat enligt maken, så jag litar på det :) så nöjd iaf! och som sagt till ett bra pris! sammanlagt en prutning på 10500... hihi... bild kommer sen!


igår "firade" vi 4 underbara år tillsammans jag o R! du betyder allt för mig! du o jag för alltid! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar