måndag 13 juni 2011

slänger in ett inlägg

en vecka sen sist, och det som hänt är väl att jag jobbar, jobbar o jobbar lite till! känns ungefär som att mitt liv är uppe i speed, med att "bara" vakna, göra oss i ordning, lämna på dagis, åka till jobbet, har jag tur hinner jag en snabb sväng på stan innan det stänger efter jobbet, hem, äta kvällsmat, busa med skrutt, lägga E för natten, mysa o halvsova i soffan med R, sen natten, gå upp några ggr/natt för att trösta E som sista veckan sovit oroligt, sen slockna som en klubbad o sen är det dags att vakna o börja om igen...

det är ungefär så mitt liv ser ut nu... jag är inne på dag 5 av 7 på raken av jobbdagar... puh! plus att vi just nu har häcken full av både ombyggnad och ett ex antal kubik med varor som bara står o väntar plus kommande rea som ska göras! ibland är det tufft MEN jag ska orka! Jobbar nästa vecka oxå SEN ÄNTLIGEN är det semester!!!! wieee!!!! Inte för att vi har några som helst planer men ska bli skönt med lite semester!


kram på er därute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar