tisdag 28 juni 2011

så där längesen igen...

nu var det längesen jag skrev nåt... men det har vart fullt upp... men nu ÄNTLIGEN har jag semester! sååå underbart!

första semesterdagen, eller ja ledig helg om det ska va riktigt, midsommarafton, spenderades med dans runt midsommarstång i rångedala o sen med god mat o fika o trevligt sällskap i dållebo hos svägerskan o hennes familj... trevligt!


midsommardagen, tillbringade vi på leos lekland med bästa grannarna s o p o deras barn... fullt ös som avslutades med grillning på kvällen. en trevlig dag som alltid!


söndag blev lugn o fin med avlämning av m o l hos deras mor o sen in till stan, handla o sen slapp hela dagen då R stack iväg på jobb....


måndag: fick sms på morgonen att mina glasögon var klara o redo att hämtas, WIE!!! mamma var snäll o tog skrutt medan jag hämtade dom, sen en snabb lunch på stan innan mamma var tvungen att jobba igen... jag o skrutt tog en tur på stan... o sen åkte vi ut till knalleland för att uträtta några ärenden i väntan på att mamma skulle sluta jobbet, då hämtade vi henne o åkte hem till henne o fikade... en riktig mysdag!


idag: E tog sovmorgon o behagade vakna först 10,15... :) han kan om han vill! sen slängde vi i oss lite frukost o styrde bilen mot hultafors för att hälsa på bästa A med familj.. en jättemysig dag med massa bus! en trött liten kille som stensomnade i bilen hem... :) en lyckad dag!

får se vad semestern har att erbjuda sen... "bara" första veckan av fyra... R börjar sin semester nästa vecka så då får vi se vad vi hittar på... jag o E har väl veckan inrutad... imorgon vet jag inte riktigt vad vi hittar på, men på torsdag ska vi äta lunch hos gammelmormor iaf... sen ska vi hinna med en tur till gällstad, djurparken o besöka morfar... så fullt upp som sagt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar