måndag 7 mars 2011

pyssel?!

avslutad jobbhelg! så underbart skönt! det är så in i bänken tråkigt att gå hem på fredagskvällen o veta att du ska tillbaka heela helgen! ingen idé eller tid att planera in nåt o bara tråkigt, MEN när du väl kommer tillbaka så är det helt okej! o som det var nu i helgen så vart det fullt upp! skitskoj om man nu får uttrycka sig så?! :) ja då är det roligt att jobba! men nu är det skönt att ha den avklarad o idag har vi ledig dag jag o E... tvättmaskinen är i full gång, vi ska laga massa mat o frysa in o i eftermiddag kommer kära mor ut o fikar :) trevligt trevligt!


ja det där med pyssel... hmm... har massa inspiration o ser vad jag vill göra framför mig, MEN när jag väl tar mig tid att sätta mig så försvinner alla ideér :( jättetråkigt! men jag funderar iaf på att dra ihop till en pysselkväll om det nu är nån som skulle va intresserad?!  en tanke iaf...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar