måndag 14 mars 2011

ny färg i burret

ja då har burret fått lite ny o fräsch färg :) blev väl kanske lite mörkare än jag tänkt men resultatet blev ändå bra! känner mig nöjd iaf! o det är väl huvudsaken?! hihi



jag o E har varit på citygross idag o kollat läget där... shit vad stort det var o luftigt o lagom mycket folk! kan jag lätt tänka mig att åka fler gånger men det är ju tyvärr åt helt fel håll för våran del... men skönt att ha nåt att växla mellan när man tröttnat på samma butik jämt... och helt klart kanon för de som bor åt bollebygdshållet... men allt som allt en trevlig butik!


har även lyckats tvätta 2 maskiner tvätt o blir nog ytterligare en innan dagen är slut, såååå skönt att ha egen tvättmaskin o slippa springa upp o ner till källaren!!! en av de bästa investeringar vi gjort!


annars går tankar kring eventuell smyckespysselkväll... har iaf beställt lite mer material, tradera är toppen på det viset o naturligtvis alla nätbutiker som har ett superutbud med allt som oftast snabb leverans! Är det någon som skulle vara intresserad av att komma på en pysselkväll med fokus på smyckestillverkning så skriv gärna en kommentar! så blir det lite lättare att planera tid o plats etc... hade varit riktigt skoj att dra ihop nåt iaf...


annars går jag o väntar på paket från hm :( skulle kommit förra veckan, o det fanns inget idag heller 
 :( tråkigt!!! hoppas att det dyker upp de närmsta dagarna iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar