onsdag 1 maj 2013

1:a maj

Välkommen sköna maj!! Hoppas att du tar med dig våren!  Ja naturligtvis kommer även pollensäsongen och det känns i ögon och näsa :/ men det är det värt!

Stegtävlingen på jobbet är avslutad och jag tog mig upp till en tredje plats! Grymt stolt över mig själv! :)
Men för att inte tappa motivation så är min tanke att utmana mig själv och fortsätta bära stegräknare... jag höjer minsta antalet steg med 5000 till 15000 steg/ dag.... och fortsätter med min berryboost som funkar! Måste dock försöka få bort sockret i största möjliga mån.... märker att jag trots träning även på helgen går upp 1-1,5 kg :( och det beror på godiset... så den största utmaningem till mig själv blir att ta bort godis och chips så gott det går, samtidigt vill jag inte förbjuda mig själv då jag vet att det gåe år skogen då :( FAST jag vet att jag kan sluta helt då jag gjort det tidigare... hmm... får göra mitt bästa iaf....

Snart iväg till jobbet, 12-16 har vi öppet idag... tror det blir väldigt lugnt idag :/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar