söndag 21 april 2013

Squats challenge

Dag 5 = 70 squats... funkar finfint! Klarar mer än jag tror :)

30 min kickboxning på det och dagens träning är klar! Men kanske att det blir en pw i eftermiddag/kväll också!  :)

Tog en 30 min pw igår med bästa mamma, testade att springa sista biten och det kändes helt ok! Inte alls så ansträngt som sist jag provade att springa,  så nu börjar det kännas att jag får tillbaka styrka och kondition... tror även att förbränningen ökat då jag numera svettas som en gris under mina pass här hemma :) Underbart!!!!! Skam den som ger sig som det heter!
Känner också att jag börjar bli fastare i kroppen, det gillas!  Det som just nu är värsta biten är magen som verkar envisas med att ha kvar graviddegen.... hmm... det ska bort det med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar