tisdag 28 augusti 2012

bilder

tänkte hädanefter bjuda på fler bilder och mindre skrift här på bloggen...

hemma och förkyld... uscha! kom smygandes i söndags kväll och igår fick jag gå hem från jobbet på eftermiddagen med feber, halsont, snuva och tungt huvud... så ja jag ligger typ däckad i soffan...


köpte med mig prylar från jobbet i söndags och eftermiddagen gick till att göra det höstmysigt i vardagsrummet.... inte riktigt klart än men här en hint om temat....

jag är redo för hösten med nya scarfar i olika slag :) älskar scarfs... ett enkelt sätt att busa till en outfit...

fyndade skor till Elliot på din sko i lördags... 20% på barnskor för medlemmar i deras kundklubb.. så nu är lillplutten redo för höst och vinter :) har velat ha sådana kängor till han länge och nu ÄNTLIGEN! och varmfodrade allväderstövlar...

även jag har fyndat skor :) hittade dessa på skoboo i somras.. skinn och ett superbra pris 199:-! tror ord. priset låg på 599:- förra årets modell men har kikat på vad som kommer denna säsong och de ligger i tiden... sköna var de också!
 
nu fortsätta kurera min hals med te med honung och glass....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar