fredag 4 november 2011

Kreativa fredag!

Ledig fredag och" hela" familjen har varit hemma och bara degat! MEN så helt plötsligt fick jag ett kreativt inspirationsinfall eller vad man kan kalla det... detta är en del av det jag hunnit göra idag:





vissa saker kommer bli riktiga favoriter och andra är presenter :) hoppas det kommer gå hem!

jag har fler projekt på gång, bla. målning av små träbitar som ska bli God jul skyltar, julen närmar sig trots allt med stormsteg!
På tal om julen så har vi redan inhandlat nästan alla julklappar! SÅÅÅÅ skönt! bara några få kvar till barnens julstrumpor kvar... och till maken naturligtvis! det svåraste till sist :) men det ska nog lösa sig!


just nu sitter jag här själv, precis nattat mitt lilla hjärta och maken är iväg på överaskningsmiddag med efterföljande bowling för sin syster som fyller år imorgon! låter riktigt trevligt! själv, har jag koll på IDOL på teven med ett öga och det andra ögat på datorn... snart ska jag ge mig i kast med lite mer smyckespyssel...

imorgon är det jobb... med gott betalt med röd dag :) bara hoppas att kunderna förstår att det är öppet i stan, långtifrån alla butiker som har öppet men dock ett gott utbud!

ja söndag är det också jobb! och sen måndag till torsdag... härlig vecka! och på TORSDAG fyller vår lille goding 2 år! <3 mysigt!!!



hoppas ni alla har en mysig fredagkväll! nu ska jag återgå till mina smycken!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar