fredag 12 augusti 2011

HM-shopping

vår lille cooling provar nya jeansen o mössan från HM...



kära mannen var o hämtade ut mitt "lilla" paket från HM idag... men allt föll inte i smaken o lite ska jag skicka tillbaka o byta storlek på då två tröjor var för stora! :) skönt det är att kunna säga att något är för stort! inte för att jag gör något särskilt men tänker kanske lite mer på vad jag stoppar i mig, ja inte på helgerna tyvärr då godis o chips är alldeles för gott! men äter typ inget bröd o mer grönsaker osv... kanske kan kalla det en lightversion av lchf dieten.. vet flera som äter enligt dieter o därför oxå ser resultat men jag känner just nu att jag inte vill o klarar ge upp allt så jag drar ner lite på vissa saker iaf... plus att jag rör mig mer nu när jobbet är i gång på allvar o så... får se vad det får för resultat?! vill iaf gå ner i vikt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar