fredag 1 juli 2011

fredag...

på dagens program stod det städning! men innan vi tog itu med det åkte vi till visko för att kika på deras rea, MEN nejdå inget som föll mig i smaken, typiskt!

känner mig duktig nu när vi (jag o E) har storstädat o tvättat etc... känns skönt!

Lite kort om veckan kanske?! onsdag blev det en tur till gällstad, lite shopping till oss alla tre, fast R får sitt först på måndag när han fyller år :) E fick två t-shirtar o ett linne, jag själv fick äntligen tag på en långklänning, blev även en vanlig t-shirt för hemmabruk :)
sedan styrde vi bilen mot borås o ett besök hos morfar! mycket trevligt! njöt i solen o E plaskade i vatten... behöver kanske inte säga att man har fått en hemsk sk. "bonnabränna"?! men men, förhoppningsvis ska jag någon gång under semestern lyckas bli av med den!

torsdag: blev en snabb tur på stan, kolla rean på jobbet, hittade ett par shorts o ett linne till E, och en termosmugg o en pumptermos till hemmet! perfekt! sen vidare till gammelmormor för middag och bus!

har varit en hektisk o fullspäckad vecka men det har varit skönt, för tiden har gått desto fortare med ett fullspäckat schema när vi varit själva jag o E. så nu sitter jag här o räknar ner o hoppas att min älskling ska komma hem snart! då kan vi börja semestern på riktigt! LÄNGTAR!



den utlovade brillbilden :)


blött

ännu blötare! sjöslag på gång!!!
tittut mamma!

mys...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar